Nyíri Eszter Stiga vagyok, diplomás óvónő, amatőr író.


Ez a történet Anne-ről, egy örök álmodozó, folyton nyüzsgő fiatal nőről szól, aki belevág az ismeretlenbe, hogy meghódítsa magának az egész világot, vagy legalább a boldogságot és az igaz szerelmet megtalálja.


Vajon valóra válthatja az álmait távol az otthonától, miközben az élet számtalan akadályt és buktatót sodor elé?!


„Kicserélt névvel ugyan, de rólad szól a mese.”

/Horatius/



A történet másik fontos szereplője Claire, aki Anne legjobb barátnője.

Az ő mindennapjait Abynél olvashatjátok:

http://franticlove-abigel.blogspot.com/

A két mese szorosan összekapcsolódik, és csak együtt élvezhető igazán!

Jó olvasást, keltsük életre a mesét!



2011. március 25., péntek

I saw a vision... - Kiegészítő novella az első fejezethez



Sziasztok!

Nos, ahogy megígértem, érkezik a kis meglepetés novella, mivel végre összejött a 10 vélemény a harmadik fejezethez (aminek mellesleg nagyon örülök). :)

Ez a kis novella született meg legeslegelőször (még a prológ előtt), és félig-meddig megtörtént eseményeken alapul (hát, igen, nagy hatással volt rám a Bel Ami forgatás).
A novella az első fejezet egyik kis részletét fejti ki bővebben - miután Rob és Anne először találkoznak és beszélgetnek (nem számolom most ide a Mekis szerencsétlenkedést). És a legfontosabb: 18-as karikás a novella!! :)

Jó olvasást hozzá, és epekedve várom a véleményeket! :)


Ui.: a következő fejezet megint csúszik sajnos kicsit, mert még Aby sincs kész, és a hétvégén nem is ér rá, de remélem, hogy ez kicsit kiengesztel titeket. :D








„I saw a vision…”



„A szerelmi mozdulatok, amelyeket a pillanatnyi izgalom szül, nem határozhatók meg: olyan szabálytalanok, mint az álmok.”
/Kámaszútra/



Ahogy a taxiban ültem, egyetlen gondolat visszhangzott a fejemben: találkoztam Vele újra!
Hihetetlen volt ez az éjszaka… hogy Vele beszéltem. Keményen vissza kellett fognom magam, hogy ne őrüljek meg, és ne jöjjön elő a rajongó tinilány-énem. De végül sikerült visszaszorítanom, és egy szolidabb Anne-t a felszínen tartani.

Hajnalodott, mire a sofőr kitett a lakás előtt. Észre sem vettem, hogy már megérkeztünk, csak mikor figyelmeztetően rám köhintett a vezetőülésből. Meg voltam babonázva. Gyorsan kifizettem, majd felsiettem a szobámba. Pár perc alatt minimálisan rendbe szedtem magam, aztán már estem is be az ágyba; minden vágyam az volt, hogy végre érezzem a kiálló rugókat a vesémbe, meg a bordáim közé nyomódni.

Ahogy a fejem a párnámra hajtottam, még mindig Ő volt a gondolataimban. A mosolya, a szavai, a nevető, csillogó szeme. Legvégül az villant be, vajon mit szólna hozzá a „farkasom”, hogy egy másik férfi forog az elmémben, és nem ő. Aztán magával ragadott az édes tudatlanság.



A sötét, élettelen világ színesedni kezdett. Homályos körvonalakkal, formákkal találtam szembe magam, amik egy rövid idő után elkezdtek kontrasztosodni. Mint egy rosszul beállított kamera… A kép végül kiélesedett, és megláttam Őt.

Furcsa, hogy álmomban mindig tudom, mi történik, bármilyen abszurd is legyen az az esemény. Most is megérkeztek az információk: egy buliban voltunk – még a zenét is mintha észleltem volna halványan –, és már eléggé untuk magunkat, úgyhogy kettesben kilógtunk egy másik szobába.

Beszélgettünk, nevetgéltünk, miközben a vibrálás egyre erősödött köztünk. Én már látni véltem a kis elektromos szikrákat a levegőben. Ahogy belenéztünk a másik vágytól égő szemébe, mozdulnunk kellett egymás fel. A lendülettől összekoccant kicsit a fogunk. Éreztem, hogy belemosolyog a csókba, ami mézízű volt és leírhatatlan… lágy, de mégis erős, határozott.
A nyelvével végigsimított az ajkamon, én pedig automatikusan utat engedtem neki. Nem mintha lett volna más választásom – egy akarat nélküli bábbá váltam a karjaiban.

A keze átsimította a hátam, amiből elég keveset takart a ruha, amit viseltem, majd a derekamnál fogva még közelebb húzott magához. Mintha a saját testébe akarna olvasztani.
Aztán megéreztem a hasamnak nyomódó, növekvő erekcióját, és muszáj volt belenyögnöm a nevét a szájába.
– Robert…

Ő elvált tőlem, és kutatóan rám nézett. A szeme zölddé sötétült a vágytól, és rengeteg érzelem örvénylett benne. De nem merte megtenni a következő lépést, így hát nekem kellett cselekednem, mielőtt megőrülök a saját háborgó sóvárgásomtól.
Az ajkam éhesen tapadt a nyakára, miközben az észlelés peremén hallottam, hogy valaki benyit a szobába.

Kapkodva rebbentünk szét, én pedig rögtön hátrafordultam megnézni a váratlan látogatót. A szemem tágra nyílt, ahogy realizáltam Jake jelenlétét. Ő döbbenten és hitetlenül bámult vissza rám, majd csalódottság villant a barna szempárban, mikor rájött, hogy mit szakított félbe.

– Anne, mi folyik itt? – kérdezte reménykedve, hátha a hihető és elfogadható válaszommal még menthető lesz a helyzet.
Elfogott a bűntudat. Itt van álmaim pasija, aki csak és kizárólag az enyém, és én mégis… Miért nem elég nekem ő? Miért kell ezt is elrontanom?

Jake – mert ő egyértelműen Jake volt, és nem Taylor – közelebb lépett hozzánk, miközben fenyegetően méregette Robot.
– Nem hagyom, hogy lecsapd a kezemről! – morogta neki.
– Megosztozhatunk – villantotta fel Robert azt a tipikus mosolyát.
Jacobon látszott, hogy elgondolkozik a lehetőségen, aztán határozatlanul bólintott.
– De csak most az egyszer – mosolyodott el ő is, mire a szívem vad lüktetésbe kezdett.

Az indián férfi teljesen elém állt, és tűzforró ajkait az enyéimre nyomta. A csók heve a lelkem legmélyéig hatolt. Éreztem a meztelen felsőtestéből áradó hőt, ahogy átölel, miközben hátulról Robert emberi melegsége ellensúlyozta a szinte lázas tüzet, ami elölről ért.
A nyakamat érő lágy harapásoktól fel kellett nyögnöm. Jake az elnyíló ajkaim közé csúsztatta édes nyelvét, és elmélyítette csókunkat.
A másik kényeztető száj a vállamra csúszott, hogy ott is megkóstolja a bőrömet. Közben Jacob keze megtalálta hátul a ruha zipzárját, és határozottan lehúzta, aztán a nyakpánt gombjait kezdte kutatni. Miután sikerült végre mindet kibújtatni a helyéről, hagytam, hogy a könnyed selyem anyag a földre hulljon. Alatta csak egy fekete csipke bugyit viseltem, de azt is hamar lesimogatták rólam.

Már folytatták volna a kényeztetésem, de én a fejemen aprót rázva elléptem tőlük.
– Ti még mindketten ruhába vagytok… többé-kevésbé – néztem célzatosan Jake meztelen, rézszínű mellkasára.
Aztán visszafordultam a szőkés-barna hajú férfihoz, és igyekeztem megszabadítani az ingjétől. De az első pár, igencsak apró gomb után a könnyebb utat választottam, és az alját megragadva egyszerűen lehúztam róla.
Mikor megcsókoltam a kalapáló szíve feletti bőrt, akkor döbbentem rá, hogy milyen magas is hozzám képest. Ha én akarnám megcsókolni, le kellene húznom magamhoz a fejét… A gondolatot tett követte, és hamarosan már szenvedélyesen faltuk egymás ajkát.

Jake közben valószínűleg megelégelte az ölelkezésünk puszta bámulását, mert mögém lépett, és végigcsókolgatta a hátamat, le egészen a derekam aljáig.
Elváltam Rob gyengéden cirógató ajkaitól, hogy felhúzhassam az indiánom a földről, ahová térdelt, és igyekeztem megszabadítani a nadrágjától.
Mikor lekerült róla, villámgyorsan a másik férfit is kezelésbe vettem, aztán pár pillanat múlva már mind meztelenül méregettük egymást.

Engem elvarázsolt a testük: az izmaik, az annyira eltérő színű, de mégis ugyanolyan gyönyörű bőrük, a kiálló kis csontok és porcok. Hirtelenjében nem is tudtam, hová, kihez lépjek először. Mint mikor az ember a bőségesen terített ünnepi asztal előtt áll, és nem tudja, mibe kóstoljon elsőként.
Aztán Rob eldöntötte a vívódásom azzal, hogy mögém lépett, és a tarkómat kezdte harapdálni. Erre már Jacob is mozdult, és a melleim kényeztetésébe fogott.

A kétfelől érkező impulzus elgyengítette az egész testem; a lábam fel is adta a remegéssel vívott harcot, amitől a térdem bántó koppanás kíséretében találkozott a kemény parkettával. Én pedig szembetaláltam magam az egyik kiálló, hívogató medencecsonttal. Muszáj volt beleharapnom, megízlelnem a felette feszülő barna bőrt. Ettől Jake is összeomlott, és mellém térdelt.
Még nem tudta, kit szabadított magára…
A vágy vérvörös köde lassacskán elborította a tudatomat, és már mindegy volt, hogy melyik testrészt csókolom, és az kihez tartozik, csak érezhessem a selymes puhaságot az ajkaim, a nyelvem alatt.

Közben ők sem tétlenkedtek. Folyamatosan kényeztettek, ahol csak értek; kezek és szájak borították az egész testem, tökéletes összhangban, mintha nem két férfi ölelne, hanem egyetlen négykarú istenség. Soha nem érintették egyszerre ugyanazt a területet, soha nem csókoltak ugyanoda. Ha ekkorra még maradt volna egy cseppnyi képesség is bennem arra, hogy gondolkodjak, gyanakodni kezdek, hogy Robert eltanulta a gondolatolvasást Edwardtól. De még az ennél elemibb szintű összefüggések is kitörlődtek addigra a fejemből.

A hátam alatt megéreztem a kemény, hűsítő fát, a testemen pedig egy másik, lángoló testet.
Csak egy pillanatra akartam kinyitni a szemem, hogy megbizonyosodjak róla, tényleg Jacob fekszik-e rajtam, de a szinte feketévé olvadt, vágytól égő tekintet rabul ejtett. Nem tudtam szabadulni többé tőle.
Még akkor is az örvénylő sötétséget bámultam, mikor finoman belém hatolt.
Éreztem a tökéletesen kitöltő forróságot magamban, a feszülő, vibráló izmokat a testemnek nyomódni, de még mielőtt a vágy forgataga magával ragadhatott volna, megszűnt az égetés.

A belsőmben sikítva tátongott az űr, amit a hiánya okozott. Felnyögtem az ürességtől, folytatást követelve. És mintha csak az égiek meghallgatták volna a kívánságom, ismét bőr érintkezett a bőrömmel. De ez egészen emberi hőmérsékletű volt.
A homály egy kicsit felszállt a tekintetemről, és meglepődve vettem észre, hogy most már Robert simul hozzám.

Megcsókolt, miközben lágyan összeolvasztotta a testünket. Olyan volt, mintha egy puha, hófehér bárányfelhőben merülnék el.
Mikor elvált az ajkamtól, a mozdulatai gyorsabbá, erőteljesebbé váltak. A nyögéseink párája összekeveredett a szobában, édes fülledtséget adva a levegőnek; a szenvedélyünk kicsapódása nyirkosan borította be a testünket.

Aztán megéreztem a lüktetést az ölemben… az Ő lüktetését. Egy pillanatig csalódottság villant bennem, amiért engem ma nem fog utolérni a végső gyönyör, pedig már olyan közel vagyok hozzá, de Rob folytatta a kínzó és egyben mámorító mozgást. Kitartó egy fickó volt.
Mikor a szája ismét az enyémre tapadt, bennem is szétrobbant az Univerzum.



Hirtelen tértem vissza a valóságba, egyetlen gyors, fájdalmas rántással. Vadul ziháltam, miközben még mindig éreztem azt a lüktetést a testemben, amit Ő hagyott bennem.
Kellett jó pár perc, mire a légzésem lecsillapodott, és felfogtam, hogy hol is vagyok… a saját, átforrósodott szobámban, az izzadságtól nedves ágyon.
Majd a külvilág többi részlete is eljutott hozzám: a beáramló bágyadt napfény, az utca zajos forgatagából kiemelkedő éles dudálás, ami talán az ébredésem okozta.
Vártam még egy kicsit a kellemetlen érintésű lepedőn heverve, de nem múlt el a fájdalmas hiány, ami utánuk maradt, így inkább felültem, és megpróbáltam összeszedni magam.

Volt már, hogy külön-külön álmodtam Velük, de hogy egyszerre ostromoljanak a tökéletes lényükkel, ráadásul ennyire intenzíven… Ez is kizárólag Rob hibája!










_@/"

7 megjegyzés:

  1. Szijaa :)
    Hát erre nem tudok mást mondani, mint hogy imádtam! Először mondjuk nem értettem, hogy Jacob mit keres ott, de ez így volt tökéletes:) Nagyon várom a következő fejezetet:)
    Anna

    VálaszTörlés
  2. Szia Stigu!

    Huuuuuuh! Most is csak ezt tudom mondani, mint először.
    Nem hiába akartam ezt az álmot újból és újból olvasni! Ez egyszerűen fantasztikus, olyan szívesen Anne helyébe lennék, de szinte elképzelni sem merem. Egyszerűen lélegzetelállító novella. Az egész történet nagyon jó, remekül írsz. Örülök, hogy végre itt is elolvashattam.
    Várom a következő TM fejezetet.
    Puszi: Judit

    VálaszTörlés
  3. Sziasztok lányok! :)

    Köszönöm a véleményeteket, először is. Hát, igen, én is nagyon lennék Anne helyében, már csak Rob miatt is... na, de ha még Jake is beszáll... :D

    Ezt az álmot különösen imádtam írni, mert közben felidézhettem a saját nagyon élénk, nagyon intenzív álmomat :D Szeretem, mikor helyes pasikkal intenzíveket álmodok... :D

    No, megyek is, vár a papír meg a toll. :)

    Puszi: Stigu _@/"

    VálaszTörlés
  4. Asszem, erre most nem tudok mit írni. :D Imádtam olvasni. :D
    Üdv.: ewoO

    VálaszTörlés
  5. Szia ewoO!

    Köszönöm, hogy írtál. :) Hát, igen, megírni is imádnivaló volt. :)

    Üdv: Stigu _@/"

    VálaszTörlés
  6. Szia!

    Legalább nem csak én álmodok Jacobbal. :D Az nem volt ilyen vad, inkább mindennapi. :D (átrendeződött a Black ház, Jacobnál aludt Bella, spagettit főztek és Jake összekente az orrát szósszal, aztán lecsókolta) :P

    A történetben is tetszett, hogy Anneből nem jött elő a nagyon fanatikus rajongó (olvastam valamelyik Alkonyatos oldalon a fanok túlzott őrületéről... de nem jut eszembe hol). Vagy még csak lappang benne? :D

    A LÉNYEG, az álom. :P A két kandúr :DDD "harca". Meglepett, hogy Jacob szerepel benne és nem Tay, de így annyira ügyesen megfogalmaztad a forró részeket. :)

    Többször (így utólag is) olvastam, és mindig megálltam egy kicsit a Rob-harapdálós résznél. :P
    "Aztán Rob eldöntötte a vívódásom azzal, hogy mögém lépett, és a tarkómat kezdte harapdálni. Erre már Jacob is mozdult, és a melleim kényeztetésébe fogott."

    Buja novella, az egyszer biztos! :P

    Örülnék, ha lenne még ehhez hasonló. :P Szerintem ezzel az egész olvasótábor így van! :)

    Puszi,
    Delia

    VálaszTörlés
  7. Szia Delia!

    Köszönöm, hogy írtál véleményt nekem. :D Én szoktam Jake-kel és Robbal is álmodni – ez az álom is egy valós álmon alapul, amit a forgatás közben éltem át. :) Jaj, még mindig megborzongok, ha arra az álomra gondolok… :D

    Igen, Anne-t próbálom normális szinten tartani. Nagyon-nagy rajongója ő Robnak, de tudja, hogy ez kényelmetlen lenne neki (azért az elején még nagyon dilis rajongó ő, főleg, mikor kirohan a Mekiből, hogy el ne ájuljon…:D ). Szóval megpróbál normális lenni, aztán jobban megismerkednek és már inkább barát neki, mint sztár, akit bálványozni kell.

    Az majd a történet során kiderül, hogy itt hogyan is kerül a képbe Jake… van rá logikus magyarázat, majd megtudjátok. :)

    Hát, ilyen álmokat nem terveztem többet, de a valóság is legalább ennyire húzós lesz, ha egyszer eljutunk odáig, hogy összejöjjenek. :D

    Még egyszer köszönöm, hogy írtál. Most már tényleg hamarosan jön a következő fejezet.

    Pusz: Stigu _@/”

    VálaszTörlés